søndag 8. februar 2009

Baldur








I I I høst var vi så heldige å få muligheten til å kjøpe vår kjære islandshest Baldur fra Haukmyr. Helt fra jeg var tenåring har jeg vært glad i hester .
Jeg drev da litt og trente en traverhest men etter en ulykke jeg hadde, ble jeg redd for hester og mistet derfor interessen
Min datter Kristine har etterhvert fått interessen for hester. Etter å ha gått på rideskole en stund, bestemte vi oss for å ha en hest på for. Vi er så heldige at vi bor rett ved en flott stall med beiteområde rett utenfor tomta vår, så muligheten lå veldig tilrett for oss. Baldur er en islandshest på 7 år, valakk. Han er kjempesnill og rolig - den pefekte hest for Kristine og meg.
Så skulle han plutselig selges.........det var da vi bare bestemte oss for å kjøpe Baldur. Noe vi ikke har angret et sekund på. Han går sammen med mange andre islandshester og koser seg veldig.
Og stallen har verdens greieste og arbeidssomme stallgutt :-) som stiller opp både for hester og eiere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar