søndag 6. januar 2013

Strikket fuglehus.

Prosjekt Fuglehus.
Som dere har skjønt har jeg dilla på å strikke figurer og andre artige saker. Da jeg fant denne oppskrifta ble jeg heltent. Selve fuglehuset fåes vist kjøpt på "jula" . Garn skal kjøpes inn  snarest , og om litt har jeg et lite rødt strikka fuglehus i mariusmønster ute. Bildet av mitt fuglehus kommer etter hvert :) 

Oppskrift  : http://www.abcnyheter.no/livet/2011/11/23/strikk-til-smafuglene


Men jeg har også et annet fuglehusprosjekt på gang." Sjøbodhus ved brygga" . Det skal jeg ha på hytta. 
Det prosjektet skal jeg ha sammen med Amalie og Martin :) Og får vi ikke lov av de andre i familien til å henge det opp så gjør vi det fordet, ikke sant Amalie og Martin ?  :D
Vi skal lage brygge av drivved samt garn med fisk og skjell i . Synes det vil passe fint på hytta vår ved sjøen.



Bildet hentet fra http://www.pandurohobby.no/Inspirations/DmpInspirations/5/75951-Sotest-i-hagen
Og her er mine strikkede fuglehus :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar